[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Betta-intrebare de la un alfa-incepator  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
Vladu
Junior member
[Avatar]

Joined: 24/02/2010 14:15:54
Messages: 36
Location: De la Bucuresti la Targoviste
IP:
Offline

Salut! Sunt incepator pe forum, precum sunt si in cresterea pestilor, asa ca fiti blanzi cu mine va rog. Ieri, cu ocazia zilei mele de nastere am primit de la mai multi prieteni un (mini)acvariu cu un peste (ciudat la prima vedere, dar cu un colorit frumos si o coada superba). Mi-au spus ca se numeste Betta Splendens mi-au dat o punga cu pietris(?)(albastru) si manacrea pentru pestele meu(Bettagran) ... mai departe sa ma descurc singur. Iata deci intrebarile mele:

1.Trebuie schimbata alimentatia ?(in sensul ca poate imi recomandati ceva mai sanatos/bun)

2.De cate ori pe zi sa-l hranesc ? (am inteles ca o singura data pe zi cu 3 -4 graunte de Bettagran ar fi suficient)

3.Apropo de intrebarea a 2 a cred ca l-am hranit exagerat pentru ca pe fundul acvariului zac acum cateva(destul de multicele resturi), deci cum fac o curatare a fundului acvariului ?

4.Peste tot citesc ca nu este un peste pretentios, deci cu pH-ul apei se impaca bine totusi oricat de "ne-neutru" ar fi . Sa pun apa direct de la robinet ? sau sa o las intr-o sticla 24 de ore si apoi sa inlocuiesc cate putin cu cea din acvariu(25%). Daca pun apa de la robinet poate sa fie oricat de rece sau trebuie un pic calduta.

5.Acvariul, pardon miniacvariul a venit echipat decat cu nisipul/pietrisul albastru , apa si pestele din dotare; mai trebuie sa cumpar eu altceva neoane, filtre alte chestii ?