[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Mitza - Pitesti  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Mitza
Junior member
[Avatar]

Joined: 16/11/2011 01:54:58
Messages: 59
Location: Pitesti
IP:
Offline

Salut,

Numele meu este Mihai sunt din Pitesti, sunt incepator in ale acvaristicii, dar incerc sa ma documentez si sa nu imi omor pestii
Am un kit de acvariu Juwel Korallux 60 (54L); dimensiuni: (L x l x h): 61 x 36 x 31 cm; filtru intern: Bioflow cu pompa: 280 l/h; Incalzitor: 50W ;Termometru; Iuminare: 1x15W (T8); Pompa de aer TetraTec 10-60L; Perdea de aer pe partea din spate si o piatra de aer in dreapta sub o fatatoare Resun (nu stiu inca daca fatatoarea e proasta sau nu, dar pestii pot iesi cu usurinta din ea, asa ca am bagat-o intr-un ciorap de dama )

Substrat : dupa ce mi-am luat teapa cu niste nisip fin de constructii 0-1mm pe care imi era teama sa il bag in acvariu pt nu a face apa tulbure, am decis sa cumpar niste pietris de la un petshop: 5kg de pietris 2-3mm (ceva cumparat de la un petshop nu mai stiu numele exact).

Plante : 4 plante: cred ca 2 Ophiopogon Japonicus si inca 2 ,oricum sunt populare deci probabil ca o sa le recunoasteti in poze.

Pesti:
9 Neoni
7 Guppy (3M 4F)
2 Xiphophorus Helleri(femele ... masculul a murit in urma unui tratament nereusit de gris, l-am cumparat bolnav)
3 Corydoras Aeneus
2 Zebre verzi
2 Molly
25-30 de puiutii de Guppy(de la 3 femele) - stau in fafatoare pana cand se face mai mare si pana cand gasesc o solutie mai buna pt ei

image

image

image

R.I.P xhiposu

image



Cu Respect
Mitza

This message was edited 3 times. Last update was at 16/11/2011 03:56:06

[Email] [Yahoo!]
Radu.U
Ultrahigh member
[Avatar]

Joined: 27/01/2009 11:25:45
Messages: 1771
Location: Iasi
IP:
Offline