[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Tehnici de fotografiere  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
adytzu
Member

Joined: 10/08/2013 10:14:47
Messages: 147
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Sunt incepator, din pacate, si la capitolul asta. Desi m-am "dotat" cu ceva tehnica, vad cu surprindere ca sunt bata.
Stiu, nu conteaza sa marchezi banu ca sa iasa si poza, dar aveam ceva pretentii de la mine la capitolul asta.
Deci, ce setari folositi pentru a surprinde micutii? Orice am incercat, si pe modul Sport si manual cu timp scurt de declansare (1/500-1/600), tot aiurea imi ies.
Ca sa nu mai spun ca guppy nu stau la pozat nici sa-i tai. Ii focalizezi, ii urmaresti si cand sa faci click...intorc coada.

Ca si dotare am asa:
- Nikon D5100
- obiectiv 16-85mm VR
- obiectiv macro 40mm f/2.8 VR
- obiectiv zoom 70-300mm VR
- blitz SB400
[Yahoo!]
koala
Batran si obosit
[Avatar]

Joined: 05/03/2002 02:00:00
Messages: 23583
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salut,


Citeste topicul asta, poate te lamuresti unde e buba.

http://www.acvariu.ro/forum/posts/list/404.page

Samson & Delilah (2002) - Marele African (2007) - Angels in heaven (2010) - Life is like a box of chocolates (2011) - Nemo's House (2012) - The Big One (2012) - Cubul (2013) - The Return (2014) - Back to the roots (2015) - Un sumatran, doi sumatrani (2020)
M.Mihai
Senior member
[Avatar]

Joined: 11/02/2010 14:59:48
Messages: 632
Location: BUCURESTI P-ta Sudului
IP:
Offline

Incearca noaptea cu lumina stinsa in camera,foloseste obiectiv zoom 70-300mm VR,zoom cat poti mai lung , 1/60 cu F 5,6 si iso 100
[Email] [MSN]
Koh-i-Noor
Membru de baza
[Avatar]

Joined: 08/10/2012 17:51:31
Messages: 420
Location: Suceava
IP:
Offline