[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Noul venit  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
Raul Opruta
Junior member
[Avatar]

Joined: 01/08/2014 18:25:12
Messages: 55
Location: Cluj-Napoca
IP:
Offline

Buna ziua tuturor !!

Ma numesc Raul Opruta sunt din Cluj Napoca. Sunt incepator in ale acvaristicii sa zicem la un nivel mai profesionist. Am inceput cu 4 acvarii 2 de 60 de litri 1 de 20 de litri si unul de 10 litri cand eram in clasa a 8-a . Aveam doar un pietris mare si sistem de filtrare cu bureti, pompe de aer cu piatra de difuzie. Acvariile mici erau folosite pentru inmultirea pestilor. Am crescut guppy in jur de 200. Vindeam la vremea aceea pesti colegilor iar cu banii luam plante. Deoarece nu aveam un acvariu plantat si nici nu stiam ce inseamna asta. Odata cu plecarea la facultate la Cluj am donat acvariile deoarece nu ma puteam ocupa de ele.

Odata cu mutarea in casa noua am hotarat ca microbul poate reinvia dar de data asta m-am decis sa imi fac un acvariu plantat in care sa cresc cativa pestisori. Dupa lungi perioade de documentare si totodata dupa strangerea celor stric necesare de 2 zile am reusit sa pun in picioare un acvariu. El are acum :

- Acvariu 180L
- substrat aqua asic plus - 8 L
- amestec de pietris granuatie 2-3 alb si negru - 20 KG
- filtru bioflow M cu volum de 3l
- pompa 600l/h interna
- lumini 2 X 45
- incalzitor 200 W
- pietre diverse
- crengi , lemne si o nuca de cocos pentru pesti mai speriosi
- backroud negru aplicat pe spatele acvariului
- cateva plante destul de putine dar urmeaza ,la care deocamdata nu le stiu numele stintific dar promit sa ma documentez si pe latura asta

Va atasez niste poze cu acvariul in faza de ciclare :

image
image
image
image
image