[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Primul acvariu si probleme intalnite in cursul primei ciclari  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
bogdans27
Junior member

Joined: 13/01/2021 13:51:49
Messages: 12
IP:
Offline

Salut! Vreau sa spun in primul rand ca sunt incepator in acvaristica.

Inainte de a incepe o sa precizez fiecare pas facut de la
inceput, deci daca se lungeste destul de mult postarea este din cauza ca imi doresc sa fie totul inteles.