[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Tetra color - urgenta  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
mellbo
Member
[Avatar]

Joined: 23/05/2022 13:13:13
Messages: 293
Location: Hunedoara
IP:
Offline

Poate ca voi starni oarece suparare, sper sa intelegeti ca sunt incepator si sunt atras de unele lucruri care nu sunt neaparat corecte fata de acvariu. Dar, de-asta vin si pun intrebari si va cer ajutorul.

Astazi am cumparat 5 tetra color pentru sotia ... sunt frumosi si vrea si vrea, ok i-am cumparat si stau intr-un acvariu de 20L singuri in carantina cu 3 guppy.
In seara asta am observat comportamentul celor 5 tetra color, cam agresiv tot fugareau guppy asa ca i-am pus direct in acvariu sa nu mi zdremtuiasca.

Dar, ca idee finala eu vroiam in acvariu sa am 5 Tetra Color, 5 Neoni 3 Guppy si 20 creveti.
Pot pune Tetra color in acvariu intr-un final sau raman fara creveti, guppy fara coada si neonii stau intr-un colt toti gramada... ?
In functie de ce spuneti voi e posibil sa merg maine la petshop sa-i dau inapoi, eu personal am o mare retinere cumva din cate observ se tot impung, cearta intre ei, si felul de a manca ... parca-s cam agresivi..tare.

Sau poate doar mi se pare. Deci, urgent. Ce fac ?
[Email] [WWW]
dinu79
Membru banat

Joined: 24/04/2022 20:52:39
Messages: 135
Location: judetu Cluj
IP:
Offline

Is treaz, ai zis c? e urgent, dar habar nu am de comportamentul tetra.ce pot s? î?i spun e c? nu exist? peste care generic sa nu atace creve?ii.

”sunt o somitate in treling”
mellbo
Member
[Avatar]

Joined: 23/05/2022 13:13:13
Messages: 293
Location: Hunedoara
IP:
Offline