Salut, sunt incepator in acesta frumoasa lume a pestilor. A inceput la dorinta sotie de a lua ceva animale fetitelor , deoarece stam la bloc am deci sa mergem spre un acvariu de care mam si indragostit .
Am inceput acum 6 saptamani cu un acvariu micut de 50 l .
Am cumparat tot ce era nevoie din pacate doar o planta adevarata restul decor( atunci nu stiam nimic de acvari) probabil nici acum

.
Am cumparat si solutia pentru a grabi ciclarea si dupa doua saptamani am mers cu foita acea pe care se face testu 6 in unu de la jbl la un acvarist sa iau pesti.
Mia recomandat 6 guppy si 5 melci de inceput plus acea planta care se vede si in acvariu mare.
Dupa o saptamana ma trezesc dimineata si gasesc un guppy mort , înainte cu o zi era ok nu dadea semene de ceva.Am zis ca lau batut deoarece is masculi toti sau sa lovit deoarece avea o pata rosie pe burta, nu mam mai gândit la asta si am mers mai departe. Vazând cat de mult îmi place am început cautarea unui acvariu mai mare doream mai mai muti pesti
Am cumparat unul de 160 litri complect, folosit dar foarte ok.
Acum o saptamana lam pregatit, am scos din cel mic pesti , am mutat totul din cel mic în cel Mare plus câteva chesti în plus o piatra de aer o piatra de decor si un lemn de la fostul proprietar.
Apa 50 litri si treptat restul de apa plus solutie de bacteri si solutie de antistress am dat drumul la acvariu dupa o ora am.bagat si pesti .
Totul ok pana acum 2 zile cand am decis sa curat pompa ( aici miai dat seama ca unul din guppy sta mereu retras si speriat se ascunde),atunci am rupt o ureche la pompa si miam dat seama ca nu era pompa potrivita pentru acvariu ieri am cumparat alta si am facut totul ca la carte de la instalatia electrica pana la furtune.
Acvariu 160 litri
Pompa eheim professionel 4 plus 250 cu robinet.
La testarea apei deoarece nus înca pregatit am.niste betisoare plus cutia lor de unde mama luat pana acum sa vad cum e apa.