[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: norbiSunt
Forum Index » Profile for norbiSunt » Messages posted by norbiSunt
Multumesc pentru sfaturi, am sa ma duc si cumpar ceva silicon din Prakt***r pentru acvariu, am vazut la 25 lei, sper sa fie ok, ceva silicon transparent. In weekend il desfac si il relipesc la loc, cu tot cu intarituri. Pana atunci pot oare sa las asa, ca nici macar timp nu am sa scot acuma cu galetile apa din ea. Bagatul cu furtunul era usor

In orice caz multumesc pentru amabilitatea voastra! Apreciez mult!
Sunt,
Sunt Norbi din Baia Mare, student la facultate de electronica si la facultatea de calculatoare, toata ziua stau la calculator lucrand, si ma pasioneaza acvariile, dar sunt incepator, vreau sa vad dupa culise si sa imi fac si eu un acvariu de plante si pestisori.
Ma gandesc sa automatizez tot acvariul, la atata macar ma pricep.

Daca aveti intrebari de automatizare la acvariu, puteti sa ma intrebati si voi, eu am nevoie de ajutor pentru calitatea apei si cresterea plantelor!

Ma bucur ca sunt asa multi acvaristi priceputi si in romania si ca pot sa discut cu voi!

Cu respect,
Norbi
Am gasit o ruleta: exteriorul va spun la capat e 51.4 iar la burta maxim 51.9-52 ... Asta 3mm de sticla...
Iar siliconul nu se desprinde din cate vad, dar e flexibil, 1mm-2 pot misca sticla. Si sticla e normala cum as zice, e pentru geam
alber, inseamna ca sticla asta este de proasta calitate?

vlad.a, intariturile necalculate regulamentar probabil ar adauga puncte de presiune in plus, iar ar face mai mult rau, iar eu nu stiu sa calculez ce intarituri ar fi necesare, ati putea sa imi ziceti voi, va rog, cum sa fac cu intariturile?