[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: ionutadidas
Forum Index » Profile for ionutadidas » Messages posted by ionutadidas
Probabil o sa raman la 6 - 7 neoni si 2 cory.Acvariul are 60 L net pe testate .Multumesc pt sfaturi.
M-am gandit la urmatoarea cobinatie: 7 neoni 2 cory si un betta .Aveti ideea dak sunt compatibili?
Acvariul are 60 de litri este la ciclat acum.Are un neon de 15w filtru intern, cateva plante nepretentioase si incalzitor de 50w..As vrea vivipari deoarece sunt mai putin pretentiosi si eu sunt incepator .
OK ms de sfaturi si promptitudine...o sa ma apuc serios de documentat
Sunt incepator si m-am gandit la vivipari fiind mai putin pretentiosi.O sa incerc sa renunt eventual la o anumita specie sau sa ma bazez pe neoni.
Acvariu 60 L net.2cory,3xipho (1m - 2 f),3 guppy(1m - 2f),2 platy si 2 molly.
Sunt Ionut din Fagaras nu am avut niciodata un acvariu zilele urmatore urmeaza achizitia..M-am hotarat la un acvariu de la Hornbach de 60 L, - iluminat 1 x 15 w, Filtru Aqaball 2208, incalzitor Jager 50w.Restul plante,pesti ramane de vazut .
Mersi mult de sfaturi tizule .Ma ajuta foarte mult, o sa va tin la curent cum decurge proiectul...

Dupa ce am citit forumul zile la rand m-am hotarat.

Acvariul

Vreu sa imi cumpar primul meu acvariu.M-am hotar la un acvariu de la Hornbach de 60 L, - iluminat 1 x 15 w, Filtru Aqaball 2208, incalzitor Jager 50w.Ce ar mai trebui sa adaug? Sfaturi pls...

Plante

As vrea sa imi cumpar niste plante mai putin pretentioase.M-am gandit la vallisneria, elodeea, egeria, hygrophila.Aceste plante se pot dezvolta la un neon de 15w (cel putin pt inceput) intr-un substrat JBL Aqua Basis ?Sfaturi pls...

Pesti