[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Apa cu impuritati  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
tibitun
Junior member

IP:

Am si eu o intrebare? sunt incepator in cichlidae si... in acvaristica. Am o problema deosebita cu apa, imi place sa fie cristal, nu vreau sa vad nimic impuritati. Ca sa ajung la performanta asta m-am gandit sa-mi pun si un filtru uv la acvariul meu cu cichlidae de 180 l cu un filtru tetratec 600. Intrebarea mea este: Exista diferente intre filtrele uv chinezesti si cele de firma?

P.S. Mai invatati-ma ce ar trebui sa mai fac, ce sa adaug ca sa am o apa imecabila

Va multumesc
Lofty
De-al casei
[Avatar]
IP:

Salutare.

In primul rand, filtrul tau este subdimensionat raportat la un acvariu cu cichlidae de 180 de litri.
Ti-ar trebui unul cu o capacitate cam de trei ori mai mare.

In ceea ce priveste filtrele UV, eu cunosc cazuri in care cele "de firma" au curs - Tetra/JBL, iar cele chinezesti se dovedesc a fi foarte bune - Jebo. Asadar e cam drastica impartirea in chinezesti si de firma.
Fa-ti un buget maxim disponibil pentru filtru extern si pentru UV si mai vorbim.

Nu ai zis nimic despre cum ai populat acvariul - este important sa ne facem o idee despre "incarcatura organica" d'acolo...

PS: La profil - pune orasul in loc de Romania.

Dupla & Dennerle - 360 l si Malawi - 550 l
tibitun
Junior member

IP:

Cichlasoma Nigrofasciatum albinos - 1 mascul mare si vro 15 pui mici de tot care au crescut in acvariu, Lamprologus Leleupi (craed) masculi unul indigo si unul maroniu cam la 4 cm, 2 Ancistrus cam la 10 cm si inca un sanitar care nu stiu cum se numeste (sunt cei care chiraie cand ii scoti din apa) :-) cam la 13-14 cm