[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Acvariu incepator!  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
DaNi9
Junior member

Joined: 28/05/2012 22:15:46
Messages: 57
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Salut!

Sunt incepator in domeniu si tare dornic de a'mi achizitiona ceva bun deocamdata. M-am gandit la urmatorul acvariu:
Juwel Korall 60 litri
Filtru bioflow cu pompa 280l/h
Incalzitor 50W
Capac cu iluminare 1x15W(T8)

Pretul de cumparare este de 200 de lei. Acum, astept pareri, se merita? Sa-mi iau altceva? Daca da, ce?

Multumesc anticipat pt raspunsuri!
Technics
Member

Joined: 22/11/2011 21:51:10
Messages: 298
Location: Bucuresti - Dr. Taberei
IP:
Offline

Salut,
variante sunt multe, in primul rand trebuie stiut cu ce vrei sa populezi acvariul, cu ce plante, ce suma maxima vrei sa aloci pentru asta, etc ...
DaNi9
Junior member

Joined: 28/05/2012 22:15:46
Messages: 57
Location: Bucuresti
IP:
Offline

Legat de plante, ma gandeam la ceva artificial.. mai usor de intretinut. De pesti, nu sunt hotarat, poate imi dai cateva sfaturi.
Bugetul se invarte intre 300-400 Ron.
andrei96
Junior member

Joined: 27/05/2012 15:24:06
Messages: 16
Location: Constanta
IP:
Offline

NU baga plante artificiale. Daca nu vrei sa te chinui cu plantele poti incerca cu plantele easy .
Iar ca pesti ai putea pune neoni, rasbora,zebre,cory,ancistrusi,guppy depinde ce iti place tie. Un acvariu de 60l ar fi ok pentru inceput .... dupaia sigur o sa vrei ceva mai mare

This message was edited 1 time. Last update was at 28/05/2012 22:53:58

[Email]
Technics
Member

Joined: 22/11/2011 21:51:10
Messages: 298
Location: Bucuresti - Dr. Taberei
IP:
Offline