[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Salutari din Timisoara  XML
Forum Index » Despre noi
Author Message
gogutzzzu
Unripe member

IP:

Salutare tuturor !!!
ma numesc Ionut sunt din Timisoara. sunt incepator in acvaristica (aprox din 20 decembrie 2013). Acvariul l-am achizitionat de la cumnata mea, iar ulterior l-am "redresat" cu ajutorul unor sfaturi intalnite pe forum in sectiunea "incepatorilor". Mai exact am scapat de invazia de alge, melci si de o moarte subita a mai multor pesti.
Este vorba de un acvariu de 120 litri, filtru ( einheill, nush exact ce model) si acel incalzitor cu termostat. Acvariul este amplasat pe hol si are in dotare 2 neoane.

Despre asta este vorba : http://www.youtube.com/watch?v=29UeT2U3sI8&feature=youtu.be

Ape limpezi sa aveti !!

Ape limpezi sa aveti !!
[WWW] [Yahoo!] aim icon [MSN] [ICQ]
tlpcrys
Member
[Avatar]

IP:

Bun venit. Wow ai acolo un mixaj de pesti. Pare cam prea populat. Niste plante ar fi bine venite
[Yahoo!]
stoicaalex90
Junior member
[Avatar]

IP:

Bun venit.

Arata bine foarte multe specii de pesti. Si eu am facut aceiasi greseala, iar acum ma voi axa pe 2-3 specii de pesti.

Faptul ca gresesc nu imi confera natura umana, doar reciproca este adevarata.
volts
Member
[Avatar]

IP:

Scoate colantul de pe spate

Natura face toti banii !
0760 436 110
[Email] [Yahoo!]
simpfzoli
Membru de baza

IP: