[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
substrat alb inert- recomandari  XML
Forum Index » Coltul incepatorului (apa dulce)
Author Message
ns22
Junior member
[Avatar]

IP:

Salutare tuturor! Azi doresc sa-mi amenajez acvariul. astept doar sa primesc filtrul jbl e701 comandat de la emag sa-mi soseasca si sa vina ''guru'' meu sa ma ajute in amenajarea lui.

Trebuie sa precizez ca sunt incepator aproape absolut, si anume e primul meu acvariu de mare capacitate ( am mai avut unul din cornier in care am crescut 2 guppy in copilarie).

Setup-ul vreau sa fie unul basic, insa tin neaparat sa am substrat alb inert datorita cromaticii, reflexiei luminii samd.

Bineinteles ca voi pune si substrat fertil pentru plante, deoarece nu voi creste doar cyclidae( sau cum se scrie)...

intrebarea este, ce substrat alb recomandati? doresc unul cu o granulatie maricia, sa fie mai usor de intretinut cand fac pe vitanjorul.

eu mai vazusem pe site-uri JBL White sau Snow, insa in Hornbach am vazut ca arata exact ca un nisip fin de rau si granulatia nu ma incantase absolut deloc.

Mii de multumiri pentru ajutor!

Soarele straluceste pentru toti!
ocean
Aquamaster
[Avatar]

IP: