[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro
[Register] Register /
[Login] Login
Rasadnita  XML
Forum Index » Bursa marina
Author Message
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

mugurel wrote:Tot incerc sa-mi fac o idee cum sa schimb rock scape-ul, dar oricum milka mare 20Lx15lx25h, cu o baza cat un pumn de copil, perfect incarnata si plina de sanatate, cred ca trebuie sa treaca intr-un acvariu mai mare.
O am de mai bine de 4 ani, de la Florentina, si tot a crescut ...
Rog pe cei cu acvarii pe masura sa se gandeasca de doua ori cum le-ar sta cu acest minunat coral ...
Astept aici sau pe PM semnale despre ce si cum ...

Oferta pentru vacuta Milka, uitati-o in toata splendoarea ei in mana sanatoasa (si paroasa ) a unuia de 1,9 m , o dau si la kilogram, cu 300 RON/kg
PS Sa am spatiu acasa a-s pune-o singura intr-un nano, 2-3 pesti mici si gata reciful
[Thumb - Picture 267.jpg]

[Thumb - Picture 266.jpg]

This message was edited 2 times. Last update was at 16/03/2015 10:48:37

Nici frumos pâna la douazeci de ani, nici cuminte pâna la treizeci si nici macar bogat pâna la patruzeci nu m-am facut. Dar si sarac asa ca anul acesta, ca în anul trecut si ca de când sunt, niciodata n-am fost…(Ion Creanga).
[WWW]
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

Pun aici si alte rasaduri moldovinesti, via Edyr, sa nu mai deschidem alte topicuri:
> Buble coral- poza 1-cam cat un pumn
> rosu
> digitata
> tree
> piatra de
> 250
[Thumb - chalice coral.jpg]

[Thumb - ciuperci verzi.jpg]

[Thumb - milca,birdnest,.jpg]

[Thumb - buble coral.jpg]

[Thumb - ciuperci si montipora digitata.jpg]

[...]

Si inca una, la doar 200 RON
Bonus poze cu zanclus
Pentru detalii picante apelati direct la Edyr ...
[Thumb - edcff2be3efb52d5155e7ef58e0bb782.jpg]

This message was edited 1 time. Last update was at 20/03/2015 08:46:23

[...]
dan.pavelescu
Liliacul
[Avatar]

Joined: 19/04/2011 15:50:00
Messages: 12936
Location: Bucuresti/Bruxelles
IP:
Offline

Eu te rog sa nu mai pui anunturi de vanzari in perioada in care nu am bani.

Pentru ca din seria filmelor si pentru ca ma oftic.

Multumesc pentru intelegere

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
edyr
Senior member

Joined: 23/09/2009 10:18:42
Messages: 680
Location: Iasi
IP:
Offline

Tot din aceiasi serie,pana la salariu,asta in caz ca il mai ei,nu e nicio problema.

BKA member 551-11
Romanian Killifish Association member 004
www.audiohifi.ro
[Email] [WWW] [Yahoo!]
[...]

Merci de oferta, dar nu stiu cand si cat o sa iau. Deci, imi ramane doar sa ma oftic

Daca se intampla sa ma lovesc de niste bani, stiu la cine sa apelez

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
aerosv
Senior member
[Avatar]

Joined: 22/01/2013 12:03:53
Messages: 844
Location: Suceava
IP:
Offline

Multumesc Mugurel pentru corali si pentru bonus, au ajuns in conditii excelente, ambalati profi si s-au acomodat rapid.

Recomand cu incredere, pretul e foarte ok si coralii sunt sanatosi tun
catalin_
Senior member
[Avatar]

Joined: 22/06/2012 13:58:08
Messages: 540
Location: Bucuresti
IP:
Offline

In ultima poza vad acolo o Ricordea?

um02122 wrote:
Legat de overflow-ul acela, ia-ti un senzor de apa pentru podea cu un sunet placut, ca sa nu adauge la stresul provocat de apa pe care o sa o ai pe jos la prima inundatie.

elven wrote:Piatra uscata pt un incepator in tainele marinelor este precum un ou Kinder fara surpriza.
Blue14
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 20/04/2014 15:03:23
Messages: 3758
Location: Constanta
IP:
Offline

mugurel wrote:Si inca una, la doar 200 RON
Bonus poze cu zanclus
Pentru detalii picante apelati direct la Edyr ...

Acanul asta s-ar preta la mine (bineanteles intr-o saptamana-2 dupa ce sunt sigur ca am stabilizat acvariul)?
Sau un frag de acan daca ai....

This message was edited 1 time. Last update was at 02/05/2015 21:15:07

My nano reef

[Email]
Blue14
Aquamaster
[Avatar]

Joined: 20/04/2014 15:03:23
Messages: 3758
Location: Constanta
IP:
Offline

Multumes foarte mult pentru corali, sunt super!!!!!

My nano reef

[Email]
[...]

Sefu, ai un bubble coral si pentru sufletul meu de Banel?

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

dan.pavelescu wrote:Sefu, ai un bubble coral si pentru sufletul meu de Banel?

Amicul Edyr are si te poate servi ...

[...]

Merci, o sa aman. Stiu ca la matale mergea si pe caiet

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

Bre, si Edy e salon, vorbiti-va ca sigur va intelegeti.

[...]

Pentru colegul Florentin Petre, am pregatit zoasii, dar nu i-am bagat inca in lumina buna sa-i pozez, vad cum am timp ...
[Thumb - Picture 049.jpg]

[...]

Mi-a aratat nevasta-mea ce-i place in acvariu:

- "florile alea" (zoasii de la tine, cei mari)
si
- "boschetele" (Euphyllia)

Atat. Ciupercile, zoasii mici si gsp-ul n-au avut succes

This message was edited 1 time. Last update was at 25/05/2015 14:39:31

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

Bre`, ma simt flausat si asa, cu macar unu` si tot am nimerit-o.
Da` tie-ti plac toti, da???

[...]

Eu sunt atasat de toate ganganiile si vietatile din acvariu, dar mi-ar placea sa am (in viitorul acvariu mare) pietrele acoperite cu gps si ciuperci.
Ciupeeeeeeeerci, magic mushrooms

I'm Batman!

The Forgotten Sands
Release the kraken!
Soupe de poisson

Mi te supui.
[WWW]
mugurel
Senior member
[Avatar]

Joined: 13/02/2014 14:48:53
Messages: 1300
Location: IASI
IP:
Offline

dan.pavelescu wrote:Eu sunt atasat de toate ganganiile si vietatile din acvariu, dar mi-ar placea sa am (in viitorul acvariu mare) pietrele acoperite cu gps si ciuperci.
Ciupeeeeeeeerci, magic mushrooms

Chiar nu te inteleg, cum pot sa-ti placa astea. (mentionez cu rusine ca nu-s de la mine din acvariu ...

image

Sau astea:

image

image

image

This message was edited 2 times. Last update was at 25/05/2015 14:57:42

[...]

chiar si viermii?!

um02122 wrote:
[...]

Go to: