[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: alex.paul
Forum Index » Profile for alex.paul » Messages posted by alex.paul
Eram pus in tema deja cu toate aspectele pe care mi le-ai prezentat u mai sus. Am avut 6 pacu care sunt destul de asemanatori, mai putin momentul mesei. Eu pt inceput m-am gandit sa imi procur 6 indivizi...iar in leg cu acel acvariu recomandat de tine ...ce sa zic ...momentan sunt student militar ...nu pot avea un job iar din bani de buzunar nu imi prea permit un astfel de bazin...oricum am in plan unul de acele dimensiuni... As dori sa stiu daca esti cumva in cunostinta de cauza si ai idee unde as putea gasi asa ceva...
Accept orice informatie care m-ar putea ajuta...ofertele pe pm daca sunt as dori daca se poate sa fie pui ...vreau sa ii cresc eu