[Logo www.acvariu.ro]

Acvariu.ro - forum - Cea dintai comunitate a acvaristilor
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Top Downloads] Top Downloads   [Members] Member Listing   [Groups] acvariu.ro 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Messages posted by: +Sanitarul+
Forum Index » Profile for +Sanitarul+ » Messages posted by +Sanitarul+
cum se numeste planta aceea care creste precum gazonul ? este greu de ingrijit ? cam cat costa sa "prinzi" una :veselred:
am un pet shop in oras, si din cate am inteles realizeaza acvarii acolo, acum am fost si eu peste tot si m-am interesat, ies mai ieftin daca l-as face cu ceva de genul pet shopului si nu direct din magazin, voi ce parere aveti prezinta incredere? pot aparea surprize pe viitor ? :help:
salut eu sunt din Pitesti, sunt cam incepator ar fi bine daca as avea cu cine sa comunic "mai aproape" ne` auzim :bbere:
daca il fac 90 L 40 H si 40 l nu am nevoie de intarituri ?
ce parere aveti despre un 80L 40h si 45 l :veselx: (of abia astept sa il pot amenaja )
ce ati alege intre l mai mare sau h mai mare? :veselred:
sunt putin intimidat , nu stiu ce decizie sa iau, doresc un acvariu de aprox 80 L 35 l i 40 h
imi e frica ca nu ma voidescurca, cum am spus cand eram mic am avut un acvariu de 60 de l dar acum :ironic: ... ce sfat imi dai ?
Salutare, numele meu esti Alin, sunt din pitesti am avut un acvariu cand eram ceva mai mic (8-9 ani) s-au schimbat multe de atunci si se pare ca sunt umpic in urma, acum am 18 ani, inca elev, in momentul de fata am resurse dekt pt 2 sanitari (va rog sa ma iertati dar nu le stiu numele exact) cum spuneam tin dekt acei 2 sanitari dar am reusit sa strang niste banuti pentru un acvariu de aproximativ 100 l , va rog verificati ubrica "coltul incepatorului" si dak vedeti ceva postat de mn, as aprecia orice raspuns sau critica, ne mai auzim