mersi pentru sfaturi . corect , greu cu asteptarea . mai am de asteptat pana poimaine pentru co2 si nu mai stiu ce sa mai fac .. deja visez cu ochii deschisi )
Ma intereseaza ceva permanent . inteleg ca nu imi spune instant care e situatia in apa dar banuiesc ca o face daca de exemplu bag prea mult se inroseste sau ma avertizeaza cumva iar cand scad incepe sa indice inspre verde .. nu ? cu respectiva intarziere de o ora sau doua
Mersi .
Cu instalatia de co2 am rezolvat`o . poimaine cumpar un sistem complet de la marian4232 si un pachet de plante ce urmeaza sa mi`le trimita ReBella cand are timp .
O problema cred ca o sa fie faptul ca nu o sa am ph controller , cel putin nu momentan .
Ma poate indruma cineva catre un test co2 permanent sau ceva asemanator ?
De ieri a intrat o turma de 30 de neoni in decor si am inceput fertilizarea .. inca sunt amator , am inceput usor cu ferropol si ferropol24 .
Pe langa asta vreau sa cumpar o instalatie co2 . am inceput deja cautarile
Nu ma grabesc deloc la pesti .. poate peste vre`o luna sa cumpar un banc de neoni sau rummy nose si poate o pereche de discusi pe viitor daca reusesc vre`odata sa fac acvariul cum vreau si vad ca merge bine
Salutari .
Revin dupa o pauza ca de obicei , am strans toate celelalte acvarii mai mici pe care le aveam sa ma pot concentra asupra unuia pe care sper sa il termin de data asta , sa ajunga si el ca ale voastre ca prea ma faceti invidios Am ajuns la concluzia ca nu prea merge fara un sistem profi CO2 , pe care inca nu il am dar urmeaza sa il cumpar cu prima ocazie cand am bani pe mana .
Sa nu mai lungesc povestea , cam asta am mesterit :
Acvariu : 100x40x40
Filtrare : Biobox 2 ( primul compartiment burete iar urmatoarele 3 compartimente inele ceramice ) + Aquael Minikani 80 ( primul compartiment burete iar urmatoarele 2 compartimente inele ceramice )
Lumina : 3 x 18w
Substrat : Manado fara nici un substrat fertil si o mica parte nisip alb din HB